Obsługa klienta, która zaskakuje i… sprzedaje!

Obsługa klienta, która zaskakuje i… sprzedaje!


Zdefiniujemy na nowo 6 kluczowych etapów obsługi klienta – od kontaktu online, przez umówienie zabiegu i wizytę w salonie, po opiekę posprzedażową. Najważniejsze elementy obsługi klienta w gabinecie kosmetycznym, najczęściej popełniane błędy. Wskazówki dla właścicielek salonów, dzięki którym ich beauty biznes na nowo rozkwitnie.

Aleksandra Mazalon
Ekspertka ds. budowania silnych marek beauty, od wielu lat związana ze stanowiskami menedżerskimi i zarządzającymi. Specjalistka public relations, doradztwa i coachingu. Autorka kursów online, webinarów, e-booków, w tym bestsellera „BeautyBook”. Wspiera, edukuje, inspiruje i dzieli się sprawdzonymi rozwiązaniami w ramach społeczności m.in. w Akademia BeautyBoss.